Termeni și condiții generale pentru neconsumatori
1. Subiectul modificării
1.1. Acești termeni și condiții generale reglementează drepturile și obligațiile cumpărătorului și ale companiei VYBO Electric a.s., cu sediul social la Radlinského 18, 05201 Spišská Nová Ves, numărul ID: 45537143, numărul ID TVA: SK2023029822, înregistrat în registrul comercial al Judecătoria Košice I ., Departamentul: Sa, insert nr. 1689/V, – (denumită în continuare „Compania VYBO Electric a.s.” sau „VYBO Electric”) la încheierea contractelor de cumpărare prin internet, prin intermediul magazinului electronic pe www.vyboelectric.hu.
1.2. În sensul acestei părți a termenilor și condițiilor, cumpărătorii sunt antreprenori sau persoane care nu sunt consumatori (denumite în continuare „antreprenori”).
1.3. Un antreprenor în sensul acestor condiții este o persoană care este înregistrată în registrul comerțului; o persoană care operează o afacere pe baza unei licențe de afaceri; persoana care desfășoară o activitate comercială în baza unei alte licențe decât o licență de afaceri în regim special; persoana fizica care desfasoara productie agricola si este inscrisa in registru conform unui regulament special.
1.4. La comandă, cumpărătorul în calitate de antreprenor furnizează numele companiei sale, sediul său social (sediul comercial), numărul său de identitate, TVA, numărul de telefon și e-mailul de contact al persoanei care acționează în numele antreprenorului.
1.5. Cumpărătorul – antreprenor ia la cunoștință că condițiile de garanție reglementate în acești termeni și condiții precum și procedura de reclamație în sine pot diferi de cele din termenii și condițiile pentru consumatori.
1.6. Părțile convin ca prin transmiterea unei comenzi către Vânzător, Cumpărătorul confirmă că este de acord că acești Termeni și Condiții Generale și condițiile acestora se aplică tuturor contractelor de vânzare încheiate pe un site de comerț electronic operat de către Vânzător în baza cărora Vânzătorul livrează Cumpărătorului bunurile prezentate pe site-ul respectiv (denumit în continuare „Contractul de cumpărare”), precum și toate relațiile dintre Vânzător și Cumpărător, în special care decurg din încheierea Contractului de vânzare și reclamația cu privire la Mărfurile apar, găsiți aplicație.
1.7. Termenii și condițiile generale reprezintă o parte esențială a contractului de cumpărare. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de cumpărare scris în care convin asupra unor condiții care se abate de la termenii și condițiile generale, prevederile contractului de cumpărare au prioritate față de termenii și condițiile generale.
1.8. Prevederile relevante ale Codului comercial se aplică raporturilor juridice dintre vânzător și cumpărător, care este antreprenor, care nu sunt reglementate în mod expres de acești Termeni și Condiții Generale sau de contractul Cadru dintre vânzător și cumpărător.
1.9. Lista de bunuri de pe un site de comerț electronic operat de vânzător este un catalog al bunurilor furnizate de obicei, iar vânzătorul nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor bunurilor listate. Disponibilitatea mărfurilor va fi confirmată cumpărătorului la cerere.
2. Modalitatea de încheiere a contractului de cumpărare
2.1. Contractul de cumpărare se încheie prin acceptarea obligatorie a ofertei cumpărătorului de a încheia contractul de cumpărare de către vânzător sub forma unui mesaj de e-mail trimis de către cumpărător vânzătorului sau sub forma unui formular completat și transmis de către cumpărător la data de site-ul vânzătorului sau sub forma unei comenzi telefonice de la cumpărător către vânzător (denumită în continuare „comanda”).
2.2. O acceptare obligatorie a comenzii Cumpărătorului de către Vânzător este o confirmare prin e-mail de la Vânzător către Cumpărător cu privire la acceptarea comenzii după acceptarea prealabilă a comenzii de către Cumpărător și după verificarea disponibilității bunurilor, prețurilor valabile etc. așa cum a fost solicitat. până la data de livrare a bunurilor de către cumpărător, marcată ca „confirmare a comenzii”. În cazul în care se stabilește un preț mai mare, vânzătorul este obligat să obțină acordul clientului pentru modificarea prețului în conformitate cu lista de prețuri curentă înainte de a confirma comanda. Relatia contractuala se incheie numai in momentul in care clientul isi da acordul cu privire la modificarea pretului si confirmarea (acceptarea) ulterioara a comenzii de catre vanzator. Toate prețurile pentru bunuri și servicii, precum și toate taxele din magazinul online includ TVA. Notificarea de acceptare a comenzii executată automat în sistemul electronic al Vânzătorului, pe care Cumpărătorul o primește pe adresa sa de e-mail imediat după trimiterea comenzii sale, nu constituie acceptare obligatorie a comenzii; Această notificare servește doar la informarea cumpărătorului despre primirea comenzii sale. Dacă este necesar, toate informațiile suplimentare despre comanda sa vor fi trimise la adresa de e-mail a cumpărătorului.
2.3. Acceptarea obligatorie a comenzii conține în special informații despre numele și specificațiile bunurilor, a căror vânzare face obiectul contractului de cumpărare, informații suplimentare despre prețul mărfurilor sau al altor articole, informații despre timpul de livrare al bunurile, numele și detaliile locului în care urmează să fie livrate bunurile, precum și informații despre prețul, condițiile, tipul și data transportului mărfurilor la locul de livrare convenit al bunurilor pentru cumpărător, informații despre vânzătorul (numele companiei, sediul social, numărul ID, numărul registrului comercial etc.) sau alte date.
2.4. Cumpărătorul poate notifica Vânzătorul prin e-mail sau telefonic în termen de 24 de ore de la primirea comenzii că anulează comanda. Cumpărătorul este obligat să indice numele descrierea prin e-mail a mărfurilor comandate în notificarea de anulare a comenzii. În cazul anulării unei comenzi, Vânzătorul nu va percepe Cumpărătorului nicio taxă pentru anularea comenzii. Dacă cumpărătorul a plătit vânzătorului prețul de achiziție sau o parte din prețul de achiziție în perioada de până la anularea comenzii, vânzătorul va rambursa prețul de achiziție deja plătit sau o parte din prețul de achiziție în termen de 14 zile de la anularea comenzii prin transfer în contul bancar al Cumpărătorului, cu excepția cazului în care părțile convin asupra unei alte metode de rambursare a prețului de achiziție.
2.5. Conform modificării Legii nr. 222/2004 privind TVA, de la 1 ianuarie 2013 nu mai este posibilă modificarea datei într-un document fiscal deja emis (factură). Datele din documentul fiscal (factura) pot fi modificate doar dacă clientul nu a primit încă marfa sau a plătit pentru acestea.
2.6. În timpul promoțiilor în desfășurare, vânzarea de bunuri pe site-ul Vânzătorului este supusă termenilor și condițiilor obligatorii ale promoției relevante, în plus față de acești Termeni și Condiții Generale. În cazul în care cumpărătorul comandă bunuri care contravin termenilor și condițiilor promoției relevante, vânzătorul are dreptul de a anula comanda cumpărătorului. Clientul va fi informat cu privire la anularea comenzii prin e-mail, iar în cazul plății prețului de achiziție sau a unei părți din acesta, banii vor fi returnați în contul specificat de client în termen de 14 zile, dacă nu s-a convenit altfel cu vânzător.
3. Drepturile și obligațiile vânzătorului
3.1. Vânzătorul este obligat:
a./ să livreze cumpărătorului mărfurile în cantitatea, calitatea și la data convenite pe baza comenzii confirmate de vânzător și să le ambaleze sau să le echipeze pentru transport în modul necesar pentru conservarea și protecția lor,
b./ pentru a se asigura că bunurile livrate respectă legislația aplicabilă a Republicii Slovace
c./ să predea cumpărătorului, împreună cu bunurile, cel târziu în formă scrisă sau electronică, toate documentele necesare pentru acceptarea și utilizarea mărfurilor și alte documente cerute de legislația aplicabilă (manuale în slovacă, bon fiscal). ).
3.2. Vânzătorul are dreptul la plata corectă și la timp a prețului de achiziție pentru bunurile livrate de către cumpărător.
3.3. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda dacă, din cauza stocurilor epuizate sau a indisponibilității bunurilor, nu poate livra bunurile Cumpărătorului în perioada specificată în acești Termeni și Condiții sau la prețul specificat în Condițiile generale. Termeni și condiții Online -Magazin, cu excepția cazului în care acesta este de acord cu clientul cu privire la o înlocuire. Clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail despre anularea comenzii si in cazul platii pretului de achizitie sau a unei parti din acesta, banii ii vor fi returnati in termen de 14 zile in contul specificat de acesta, daca nu s-a convenit altfel. cu vânzătorul.
3.4. Compania VYBO Electric a. cu. isi rezerva dreptul de a verifica identitatea cumparatorului sau a persoanei autorizate sa primeasca marfa in cazul in care livrarea bunurilor este achitata in avans de catre cumparator prin card, prin transfer bancar sau prin factura cu scadenta.
4. Drepturile și obligațiile cumpărătorului
4.1. Cumpărătorul este obligat să:
a./ a accepta bunurile achizitionate sau comandate,
b./ plătește vânzătorului prețul de cumpărare convenit în perioada convenită, inclusiv costurile de livrare a mărfii,
c./ a nu prejudicia bunul nume al vanzatorului
d./ să confirme primirea mărfii pe bonul de livrare cu semnătura sa sau semnătura unei persoane autorizate de acesta
4.2. Cumpărătorul are dreptul de a livra marfa în cantitatea, calitatea, data și locul convenite de părțile contractante în acceptarea obligatorie a comenzii.
5. Livrare si plata
5.1. Bunurile sunt vândute în conformitate cu mostrele, cataloagele, fișele tehnice și modelele afișate de Vânzător, care pot fi găsite pe site-ul magazinului de electronice al Vânzătorului.
5.2. Vânzătorul este obligat să execute comanda Cumpărătorului și să livreze bunurile Cumpărătorului în termen de 30 de zile de la acceptarea de către Vânzător a comenzii Cumpărătorului; cumpărătorul acceptă această perioadă de livrare fără rezerve.
5.3. Cumpărătorul este obligat să preia livrarea bunurilor la locul specificat în acceptarea de către vânzător a comenzii cumpărătorului. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă mărfurile în termen de cinci zile lucrătoare de la expirarea perioadei de acceptare obligatorie specificată în contractul de cumpărare, vânzătorul are dreptul de a cere despăgubiri în cuantumul costurilor reale ale încercării de livrare nereușită a comenzii, fără prealabil scris. retragere. După cinci zile lucrătoare de la data la care cumpărătorul a fost obligat să accepte bunurile, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și să vândă bunurile unui terț.
5.4. Vânzătorul are dreptul de a solicita cumpărătorului să preia bunurile înainte de expirarea perioadei convenite în contractul de cumpărare.
5.5. Greutatea, dimensiunile și alte informații despre mărfuri conținute în cataloagele vânzătorului, broșurile și alte documente specificate de producător pot diferi de realitate cu ± 20% din valoarea declarată.
5.6. Locul de livrare a mărfurilor este locul specificat în acceptarea comenzii vânzătorului, cu excepția cazului în care părțile contractante convin altfel în contractul de cumpărare.
5.7. În cazul în care vânzătorul livrează bunurile cumpărătorului în locul specificat de cumpărător în contractul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să ia personal livrarea bunurilor sau să aranjeze acceptarea mărfurilor de către o persoană autorizată de cumpărător în absența, așa cum este specificată în contractul de cumpărare, de a prelua bunurile menționate și de a semna protocolul de livrare și predare. Tertul împuternicit să preia bunurile menționate în contractul de cumpărare este obligat să predea vânzătorului originalul sau o copie a contractului de cumpărare precum și dovada plății bunurilor și o procură scrisă. În cazul în care livrarea mărfurilor trebuie repetată din cauza absenței cumpărătorului în locația specificată în contractul de cumpărare, toate costurile suportate în acest sens vor fi suportate de cumpărător, în special livrarea reînnoită a bunurilor la locația specificată la contractul de cumpărare.
5.8. Cumpărătorul este obligat să inspecteze expedierea, adică mărfurile și ambalajul acestora, imediat după livrare. In cazul in care cumparatorul descopera ca marfa sau ambalajul marfii este deteriorat mecanic, este obligat sa anunte transportatorul si sa verifice starea marfii in prezenta sa. În cazul în care cumpărătorul descoperă daune în momentul recepționării mărfii, cumpărătorul este obligat să întocmească un raport privind amploarea și tipul deteriorării mărfii (raport de deteriorare) imediat după primirea mărfii, a cărui exactitate trebuie confirmată de către transportator. Pe baza protocolului astfel întocmit și predat vânzătorului, vânzătorul, după închiderea cazului de dauna cu transportatorul, poate solicita eliminarea defectului bunului, o reducere la prețul mărfii și , în cazul unor defecte ireparabile ale mărfurilor, livrarea de bunuri noi către Cumpărător Furnizor.
5.9. La livrarea unui colet de către Poșta Slovacă, în cazul descoperirii unui ambalaj spart sau deteriorat, deteriorări cu pierderea conținutului, vă recomandăm să nu acceptați coletul sau să contactați direct angajatul companiei de transport sau cu angajatul de la ghișeul transportului. oficiul poștal local să se ocupe de el și să noteze daunele. În cazul primirii și descoperirii unui ambalaj spart sau deteriorat, deteriorare cu pierderea conținutului, vă rugăm să raportăm acest eveniment în cel mult 24 de ore de la primirea expedierii în orice sucursală a Poștei Slovace. Produsul deteriorat, ambalajul transportului și dovada de primire a transportului, documentul de cumpărare – factura – sunt necesare pentru a documenta deteriorarea. Ne puteți informa prin e-mail: reklamacie@vyboelectric.eu despre raportarea și înregistrarea daunelor la orice sucursală a Poștei Slovace.
5.10. Reclamațiile cu privire la deteriorarea mecanică a produsului care nu au fost evidente la primirea expedierii trebuie făcute imediat după primirea expedierii, dar nu mai târziu de 24 de ore de la livrarea mărfii. Clientul este responsabil să demonstreze că deteriorarea mecanică nu a fost posibilă nici după o inspecție atentă a produsului și a ambalajului acestuia în conformitate cu punctul 5.8. descoperi. Reclamațiile ulterioare din cauza deteriorării mecanice a produsului nu mai pot fi acceptate. Înainte de prima utilizare, cumpărătorul este obligat să citească condițiile de garanție, inclusiv manualul de utilizare slovacă/cehă, apoi să urmeze aceste informații cu atenție.
5.11. Clientul este obligat să verifice integralitatea ambalajului atunci când preia livrarea produsului (atât personal, cât și non-personal). În cazul livrării prin curier, cumpărătorul trebuie să întocmească un raport de deteriorare la fața locului despre caracterul incomplet al coletului. În cazul în care articolul este ridicat personal, cumpărătorul este obligat să verifice imediat conținutul coletului, reclamațiile dincolo de aceasta nu vor fi acceptate.
5.12. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare dacă Vânzătorul nu livrează bunurile în perioada specificată în paragraful relevant din Termeni și Condiții, iar Vânzătorul este obligat să ramburseze Cumpărătorului partea din prețul de cumpărare deja plătită în în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale.
5.13. Cumpărătorul primește o factură tipărită pentru fiecare livrare. Dacă este necesar un card de garanție, îl veți primi în pachet.
5.14.Metode de plata: Cash la primirea marfii in sucursala, plata ramburs, plata in cont.
5.15. Plata in avans prin transfer bancar. Dacă alegeți să plătiți prin transfer bancar tradițional, vă vom trimite automat instrucțiuni de plată prin e-mail. La plata in avans prin transfer bancar, data livrarii poate fi influentata de data platii. Este necesar ca suma să fie creditată în contul nostru în cel mult cinci zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, în caz contrar comanda poate fi considerată anulată. Dacă ridicați marfa personal, vi se va solicita să prezentați un act de identitate (carte de identitate de cetățean, pașaport).
6. Pretul de cumparare
6.1. Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare sau în conformitate cu lista de prețuri a Vânzătorului valabilă la momentul încheierii contractului de cumpărare, inclusiv costurile de livrare a mărfurilor (denumite în continuare ca „Prețul de cumpărare”) sub formă de plată în numerar la sucursala specificată a vânzătorului, ramburs la livrare la locul de livrare a mărfurilor, ramburs la livrare de către o companie de curierat (taxă 1,0 EUR) sau prin transfer bancar la sediul vânzătorului. cont specificat în acceptarea obligatorie a comenzii.
6.2. Dacă cumpărătorul plătește prețul de cumpărare vânzătorului prin transfer fără numerar, data plății este ziua în care întregul preț de achiziție este creditat în contul vânzătorului.
6.3. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție pentru bunurile convenite în termenul specificat în contractul de cumpărare, dar cel târziu la preluarea bunurilor.
6.4. În cazul în care cumpărătorul plătește vânzătorului prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și să solicite rambursarea prețului de cumpărare numai în conformitate cu legislația aplicabilă a Republicii Slovace. .
6.5. Costurile aferente montajului si demontarii marfii nu sunt incluse in pretul de achizitie al marfii si vanzatorul nu este obligat sa furnizeze aceste puteri cumparatorului.
6.6. Toate ofertele speciale sunt valabile în limita stocului, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un anumit produs.
7. Dobândirea dreptului de proprietate și transferul riscului de deteriorare a bunurilor
7.1. Cumpărătorul dobândește drepturi de proprietate asupra bunurilor numai la plata integrală a întregului preț de achiziție pentru bunuri.
7.2. Riscul de deteriorare a mărfii trece la cumpărător atunci când acesta preia bunurile de la vânzător, sau dacă nu o face în timp util, atunci când vânzătorul îi permite să se ocupe de marfa și cumpărătorul nu preia bunurile.
8. Procedura de reclamații (responsabilitate pentru erori, garanție, reclamații)
8.1. Vânzătorul este responsabil pentru defectele de fabricație ale mărfurilor. Cumpărătorul, care este antreprenor, este obligat să-și afirme imediat pretențiile vânzătorului.
8.2. Reglementările valabile în prezent privind reclamațiile se aplică procesării reclamațiilor în măsura în care acestea se referă la antreprenori și sunt publicate pe site-ul vânzătorului menționat mai sus. În cazul în care prevederile procedurii de reclamație publicate pe site-ul sus-menționat al vânzătorului intră în conflict cu prevederile prezentei proceduri de reclamație în conformitate cu acești termeni și condiții pentru antreprenori, prevederile acestor termeni și condiții pentru antreprenori se vor aplica antreprenorului. Bifând căsuța înainte de a trimite comanda către Vânzător, Cumpărătorul confirmă că a citit și este pe deplin de acord cu Politica de Reclamații, confirmând totodată că a fost informat în mod corespunzător cu privire la condițiile și natura reclamației, inclusiv informații despre unde poate reclama reclamația. să fie făcute și despre cum pot fi efectuate reparațiile în garanție.
8.3. Procedura de reclamație se aplică bunurilor achiziționate de Cumpărător de la Vânzător sub forma unei tranzacții electronice pe site-ul Vânzătorului.
8.4. Procedura de reclamație din acest formular se aplică tuturor tranzacțiilor comerciale, cu excepția cazului în care sunt convenite prin contract alte condiții de garanție.
8.5. Cumpărătorul are dreptul de a pretinde garanție de la Vânzător numai pentru bunurile care prezintă defecte cauzate de producător, furnizor sau vânzător, sunt acoperite de garanție și achiziționate de la Vânzător.
8.6. Cumpărătorul este obligat să inspecteze mărfurile după primirea mărfii. Dacă nu face acest lucru, el poate face pretenții pentru defectele descoperite în timpul controlului doar dacă poate dovedi că bunurile aveau deja aceste defecte în momentul în care a primit marfa.
8.7. În perioada de garanție, clientul are dreptul ca defectul să fie eliminat gratuit după prezentarea mărfurilor, inclusiv accesoriilor, documentației și instrucțiunilor, împreună cu certificatul de garanție, reprezentantului autorizat al vânzătorului sau centrului de service – acesta a fost livrat de producator si exista dovada platii.
8.8. În cazul în care mărfurile prezintă defecte, clientul are dreptul de a depune o reclamație direct vânzătorului. Apoi clientul își depune reclamația la filiala vânzătorului prin trimiterea mărfii la filiala vânzătorului la adresa VYBO Electric, a.s. livrează. – Servis, Radlinského 18, 052 01 Spišská Nová Ves, completează formularul de reclamație și îl predă vânzătorului. Forma formularului este determinată de vânzător, iar modelul acestuia este publicat pe site-ul vânzătorului. Cumpărătorul este obligat să precizeze natura și amploarea defectelor bunurilor în formă. Procedura de reclamație pentru bunurile care pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului începe în ziua în care sunt îndeplinite toate următoarele condiții:
1. Predarea formularului de reclamație completat de la cumpărător către vânzător (protocol de reclamație)
2. Livrarea mărfurilor reclamate de la cumpărător către vânzător,
3. Livrarea parolelor etc. asupra mărfurilor de la cumpărător către vânzător (se aplică pentru Frecvențăumrichter)
Vânzătorul recomandă cumpărătorului să asigure expedierea mărfurilor. Vânzătorul nu acceptă mărfuri trimise ramburs la livrare. Ziua în care este formulată plângerea este, de asemenea, considerată a fi începutul procedurii de reclamație. Bunurile reclamate trebuie să fie livrate la sediul vânzătorului, cu excepția cazului în care vânzătorul sau persoana specificată specifică altfel (de exemplu, livrarea bunurilor direct persoanei specificate). Dacă ceva nu este clar, vă rugăm să contactați VYBO Electric a. cu. la numărul +421 951 183 424 sau la e-mail reklamacie@vyboelectric.eu
8.9. Cumpărătorul este obligat să raporteze imediat defectele produsului vânzătorului, în caz contrar cumpărătorul pierde dreptul de a remedia defectul gratuit de la vânzător.
8.10. Perioada de 30 de zile conform Legii privind protecția consumatorilor nu se aplică procesării unei reclamații de către un cumpărător care este antreprenor. Timpul de procesare a reclamațiilor de la antreprenori nu este reglementat de lege, dar compania noastră se obligă să proceseze reclamațiile de la antreprenori în sensul acestor termeni și condiții în termen de 60 de zile.
8.11. Cumpărătorul nu are dreptul la nicio garanție pentru defectele despre care vânzătorul a fost informat la momentul încheierii contractului sau de care ar fi trebuit să aibă cunoștință, ținând cont de împrejurările în care a fost încheiat contractul de cumpărare.
8.12. În loc să corecteze defectul, vânzătorul poate oricând înlocui articolul defect cu unul funcțional dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.
8.13. Dreptul cumpărătorului de a invoca garanția împotriva vânzătorului expiră:
1. prin neprezentarea bonurilor de plată, a accesoriilor sau a documentației mărfurilor,
2. prin neraportarea erorilor evidente la acceptarea marfii,
3. la expirarea perioadei de garanție pentru mărfuri,
4. deteriorarea mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător,
5. Utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund mediului natural sau mediului destinat funcționării datorită umidității, efectelor chimice și mecanice ale acestora
6. din cauza manipulării, exploatării sau neglijării îngrijirii necorespunzătoare a mărfurilor,
7. Deteriorarea mărfurilor din cauza încărcării excesive sau a utilizării contrare condițiilor specificate în documentație, principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță în Republica Slovacă,
8. Deteriorarea mărfurilor din cauza unor evenimente inevitabile sau imprevizibile,
9. Deteriorarea mărfurilor din cauza deteriorării accidentale și a deteriorării accidentale,
10. din cauza unei intervenții neprofesioniste, a pagubelor de transport, a pagubelor cauzate de apă, incendiu, electricitate statică sau atmosferică sau alte cauze de forță majoră,
11. Manipularea mărfurilor de către persoane neautorizate, dezmembrarea mărfii etc.
8.14. Garanția nu acoperă uzura normală a articolului (sau a oricărei părți a acestuia) cauzată de utilizare. Prin urmare, o durată de viață scurtă a produsului nu constituie un defect și nu poate fi reclamată.
8.15. În cazul în care mărfurile nu corespund contractului de cumpărare atunci când sunt acceptate de către cumpărător (așa-numita contradicție cu contractul de cumpărare), cumpărătorul are dreptul de a cere vânzătorului să producă bunurile într-o stare corespunzătoare achiziției. Contractul poate depinde de La cererea cumpărătorului, bunurile pot fi restituite gratuit și fără întârzieri inutile, fie prin înlocuirea bunurilor, fie prin repararea acestora. Dacă o astfel de abordare nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă la prețul bunurilor sau se poate retrage din contract. Acest lucru nu se aplică dacă cumpărătorul a știut despre încălcarea contractului înainte de a prelua bunurile sau a provocat el însuși încălcarea contractului. O abatere de la contractul de cumpărare care devine evidentă în termen de șase luni de la primirea mărfii este considerată o abatere care a existat deja la primirea mărfii, cu condiția ca aceasta să nu contravină naturii mărfii sau să nu poată fi dovedit contrariul. În cazul unei discrepanțe între bunuri și contract, întreprinzătorul are dreptul la așa-numita corectare, și anume:
– aducerea bunurilor de consum într-o stare contractuală prin repararea lor gratuită
– printr-o reducere corespunzătoare a prețului de cumpărare
– Livrare inlocuire a marfurilor
– prin retragerea din contract
8.16. Vânzătorul este obligat să proceseze reclamația și să finalizeze procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri:
1. prin predarea bunurilor reparate,
2. prin schimbul de bunuri,
3. prin rambursarea prețului de achiziție al mărfurilor,
4. prin acordarea unei reduceri adecvate la prețul mărfurilor,
5. o invitație scrisă de a prelua articolele prescrise de vânzător,
6. Respingerea rezonabilă a plângerii de mărfuri.
8.17. Perioada de garanție este de 12 luni (cu excepția cazului în care s-a convenit o perioadă de garanție diferită în cazuri individuale) și începe din ziua în care bunurile sunt primite de către cumpărător. Perioada de garanție se bazează pe condițiile de garanție ale producătorului în conformitate cu prevederile relevante ale Codului comercial (§429 și urm.). Pentru produsele selectate, garanția producătorului pentru cumpărători este limitată.
8.18. Perioada de garanție publicată în catalogul de produse de pe pagina de mai sus are la bază Codul civil și nu se aplică antreprenorilor și, prin urmare, nu se aplică acestor Termeni și Condiții Generale.
8.19. Perioada de garanție se prelungește cu perioada în care cumpărătorul nu a putut folosi bunurile din cauza reparației în garanție a bunurilor.
8.20. În cazul schimbului de mărfuri cu una nouă, cumpărătorul va primi un document care indică bunurile schimbate, iar toate celelalte pretenții se vor face pe baza facturii emise inițial și a acestui document de revendicare. În cazul în care mărfurile sunt schimbate cu una nouă, perioada de garanție începe din nou de la primirea bunurilor noi, dar numai pentru bunurile noi.
8.21. În primul rând, clientul poate solicita vânzătorului să repare sau să înlocuiască gratuit bunurile de larg consum. Dreptul cumpărătorului de a schimba mărfurile există numai dacă acesta nu este disproporționat cu natura defectului. Centrul de service autorizat va decide dacă defectul este proporțional sub forma unei evaluări scrise a defectului. În baza acestei decizii, vor fi inițiate măsuri suplimentare conforme din punct de vedere legal.
8.22. Toate reparațiile în garanție sunt gratuite, cu condiția ca cererea de garanție în conformitate cu punctul 8.13 din acești Termeni și Condiții Generale să nu fi expirat în momentul în care acestea sunt afirmate.
8.23. Daca defectul este remediabil, marfa va fi reparata. Dacă reparația nu este posibilă și natura defectului nu împiedică utilizarea normală, vânzătorul și cumpărătorul pot conveni asupra unei reduceri rezonabile la prețul bunurilor. Dacă se acordă o reducere, o plângere ulterioară cu privire la această eroare nu este posibilă.
8.24. Dacă este un defect care nu poate fi remediat și care împiedică utilizarea corectă a articolului ca articol fără defecte, vânzătorul are dreptul să schimbe articolul defect cu un articol cu aceleași caracteristici de utilizare sau similare sau să emită o notă de credit. .
8.25. În cazul unei încălcări semnificative a contractului prin livrarea de bunuri defecte, cumpărătorul poate:
a) să solicite înlăturarea defectelor prin livrarea bunurilor de înlocuire pentru bunurile defecte, livrarea mărfurilor lipsă și eliminarea defectelor legale;
b) cere înlăturarea defectelor prin repararea mărfii dacă defecțiunile pot fi remediate,
c) să solicite o reducere rezonabilă la prețul de achiziție sau să se retragă din contract.
8.26. Cumpărătorul are dreptul de a alege între revendicările enumerate în secțiunea 8.25 numai dacă notifică vânzătorului reclamația în timp util sau fără întârzieri inutile după această notificare. Cumpărătorul nu poate modifica revendicarea susținută fără acordul vânzătorului. Totuși, în cazul în care se dovedește că defectele mărfurilor sunt vicii ireparabile sau că înlăturarea lor ar implica costuri disproporționate, cumpărătorul poate cere livrarea mărfurilor de înlocuire dacă solicită acest lucru vânzătorului imediat după notificarea vânzătorului despre acest fapt. În cazul în care vânzătorul nu remediază defectele bunurilor într-un termen rezonabil de grație sau dacă anunță înainte de expirarea termenului că nu va remedia defectele, cumpărătorul se poate retrage din contract sau poate cere o reducere rezonabilă la prețul de achiziție. .
8.27. În cazul în care cumpărătorul nu își depune reclamația în termenul specificat în paragraful 8.26, acesta are dreptul de a revendica vicii ale mărfurilor, ca și în cazul unei încălcări nesemnificative a contractului.
8.28. În cazul în care livrarea bunurilor defecte încalcă contractul într-un mod nesemnificativ, cumpărătorul poate fie să ceară livrarea mărfurilor lipsă și eliminarea altor defecte ale mărfurilor, fie o reducere la prețul de achiziție.
8.29 Vânzătorul este obligat să livreze bunurile lipsă și să elimine defectele legale ale bunurilor, cu excepția cazului în care cumpărătorul solicită o reducere la prețul de achiziție sau se retrage din contract. Vânzătorul va remedia alte defecte la discreția sa prin reparare sau livrare de înlocuire, prin care metoda aleasă de remediere a defecțiunii nu trebuie să genereze costuri nerezonabile pentru cumpărător.
8.30. În cazul în care cumpărătorul solicită înlăturarea defectelor mărfurilor, el nu poate face pretenții ulterioare pentru defecte ale mărfurilor înainte de expirarea perioadei de timp rezonabile suplimentare pe care trebuie să-l acorde vânzătorului în acest scop, cu excepția pretențiilor pentru daune și penalități contractuale, cu excepția cazului în care vânzătorul informează cumpărătorul că nu își va îndeplini obligațiile în acest termen. Această perioadă trebuie măsurată în conformitate cu Secțiunea 8.10 din acești Termeni și Condiții.
8.31. Cu excepția cazului în care Cumpărătorul stabilește un termen limită în conformitate cu Secțiunea 8.26 sau solicită o reducere la prețul de achiziție, Vânzătorul poate informa Cumpărătorul că va remedia defectele într-o anumită perioadă de timp. Dacă cumpărătorul nu informează vânzătorul despre respingerea sa imediat după primirea unei astfel de notificări, această notificare are ca efect stabilirea unui termen în conformitate cu Secțiunea 8.26.
8.32. În cazul în care vânzătorul nu reușește să înlăture defectele bunurilor în termenul specificat la paragrafele 8.26 sau 8.27, cumpărătorul poate solicita o reducere la prețul de cumpărare sau se poate retrage din contract dacă notifică vânzătorului intenția sa de a se retrage din contract. contractului la stabilirea termenului limită în conformitate cu Secțiunea 8.26 sau într-o perioadă rezonabilă de timp înainte de retragerea din contract. Cumpărătorul nu poate modifica revendicarea aleasă fără acordul vânzătorului.
8.33. În sensul acestor termeni și condiții, o încălcare a contractului este semnificativă dacă partea care a încălcat știa la momentul încheierii contractului sau era previzibilă în mod rezonabil la acel moment, având în vedere scopul contractului, așa cum se reflectă în termenii contractului. sau împrejurările în care a fost încheiat contractul în care cealaltă parte nu ar avea interes în îndeplinirea obligațiilor care decurg din această încălcare a contractului. În caz de îndoială, se poate presupune că încălcarea contractului nu este materială.
8.34. Procesarea unei reclamații se referă numai la defectele specificate în formularul de reclamație.
8.35. Dreptul Cumpărătorului de a se plânge cu privire la un defect al Bunurilor se epuizează după ce Cumpărătorul și-a exercitat dreptul și a solicitat Vânzătorului să remedieze defectul Bunurilor în conformitate cu prezentele Reclamații și Termeni și Condiții și indiferent de rezultatul reclamației Cumpărătorului nu are dreptul să se plângă din nou cu privire la același defect unic (nu este un defect de același tip).
8.36. Documentele necesare pentru primirea mărfii trebuie prezentate la sucursală în cazul achiziției de către întreprinzător, plătitorul de TVA:
– Bunurile comandate pentru ridicarea personală pot fi ridicate numai de directorul general al companiei sau de o persoană autorizată de acesta.
– În cazul în care bunurile urmează să fie ridicate de către un angajat al companiei, este necesară o împuternicire de la directorul general cu numărul de identificare al angajatului autorizat.
– Pentru verificarea directorului general sau a persoanei împuternicite de acesta este necesară prezentarea unei cărți de identitate valabile și a unui extras din registrul comerțului sau registrul comerțului pentru a evita confuziile la preluarea bunurilor.
8.37. Notificări legate de revendicare:
În cazul unei reclamații, bunurile livrate care conțin parole de acces la sistem pot fi returnate fără reparații, deoarece nu este posibilă reinstalarea dispozitivului și corectarea defecțiunii sistemului. Atunci când face o reclamație, clientul este obligat să furnizeze parolele care i-au fost furnizate sau să le elimine înainte de a fi trimisă o reclamație. Nu este posibilă soluționarea reclamației fără a elimina parolele produsului. Dacă accesul este blocat după ce vânzătorul sau punctul de service a acceptat reclamația, procedura de reclamație se consideră că începe la data livrării codurilor de acces către client. În cazul în care clientul predă dispozitivul preluat fără ambalajul original sau ambalajul de schimb, compania VYBO Electric a.s. nu își asumă nicio responsabilitate pentru eventualele deteriorări ale dispozitivului în timpul transportului la centrul de service. În cazul în care centrul de service schimbă software-ul sau firmware-ul din dispozitiv, VYBO Electric a.s. nu este responsabil pentru nicio modificare a comenzilor dispozitivului, pentru pierderea de date sau pentru orice daune rezultate din pierderea datelor stocate pe dispozitiv.
9. Retragerea din contractul de cumpărare
9.1. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare dacă stocul este epuizat, mărfurile nu sunt disponibile sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul mărfurilor convenite în contractul de cumpărare a oprit producția sau a făcut modificări atât de grave încât aceasta este în cazul obligațiilor vânzătorului în temeiul contractului de cumpărare sau din motive de forță majoră este imposibil sau dacă, în ciuda tuturor eforturilor rezonabile depuse de acesta, acesta nu poate livra marfa către client în perioada specificată de prezentele Condiții generale sau în termenii și condițiile online. Vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul despre această împrejurare și să restituie depozitul deja plătit pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract prin transfer în contul specificat de cumpărător. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare, chiar dacă cumpărătorul nu a preluat livrarea bunurilor în termen de cinci zile lucrătoare din ziua în care cumpărătorul a fost obligat să preia bunurile.
9.2. Un cumpărător care nu este consumator are opțiunea de a se retrage din contractul de cumpărare numai cu acordul vânzătorului.
9.3. Cumpărătorului, care este antreprenor, i se poate oferi o retragere înlocuitoare din contractul de cumpărare în funcție de starea bunurilor returnate, pierderea garanției și prețul curent al bunurilor returnate. Starea mărfii este evaluată de vânzător. În cazul neconcordării unor condiții acceptabile pentru ambele părți, bunurile vor fi returnate pe cheltuiala vânzătorului. Vânzătorul are dreptul de a factura cumpărătorului costurile suplimentare rezultate. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu permite retragerea din cauza naturii produsului și a stării acestuia la momentul returnării.
9.4. Cumpărătorul își exercită dreptul de a se retrage din contract cu acordul scris al vânzătorului.
9.5. Prin retragerea din contractul de cumpărare, cumpărătorul se confirmă reciproc și este obligat să livreze vânzătorului mărfurile împreună cu accesoriile, inclusiv documentația, instrucțiunile, cardul de garanție, bonul de plată etc. în ambalajul original, trimițându-l la adresa: VYBO Electric, a.s.- Servis, Radlinského 18, 052 01 Spišská Nová Ves. Cumpărătorul trimite bunurile vânzătorului împreună cu accesoriile, inclusiv documentația, instrucțiunile, cardul de garanție, dovada plății etc. și în ambalajul original (denumit în continuare „mărfuri”) la adresa în conformitate cu teza anterioară numai prin serviciu de curierat. Vânzătorul nu acceptă mărfuri trimise ramburs la livrare. Recomandăm asigurarea bunurilor.
9.6. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract prin consimțământ reciproc, orice contract suplimentar care are legătură cu contractul din care s-a retras cumpărătorul va fi de asemenea anulat de la început.
9.7. Cu acordul vânzătorului, cumpărătorul se poate retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de expirarea perioadei de anulare.
9.8. În cazul unei retrageri din contractul la care vânzătorul a fost de acord, vânzătorul va rambursa prețul de cumpărare cumpărătorului sau o parte din prețul de cumpărare pe care cumpărătorul a plătit-o în mod demonstrabil în legătură cu încheierea contractului sau va proceda în conformitate cu secțiunea 6.7. din acești Termeni și Condiții Generale. Pretul de achizitie va fi rambursat cumparatorului in termen de 14 zile de la primirea marfii. Vânzătorul va rambursa prețul de achiziție sau o parte din acesta prin transferul în contul bancar al cumpărătorului.
9.9 Vânzătorul nu va avea nicio obligație de a rambursa Prețul de achiziție sau orice parte a acestuia Cumpărătorului în conformitate cu clauza 9.8 din acești Termeni și Condiții înainte ca Bunurile să fie livrate de către Cumpărător Vânzătorului. Prin urmare, plata pentru Bunurile achiziționate va fi efectuată de către Vânzător către Cumpărător numai atunci când Bunurile returnate au fost livrate înapoi la adresa specificată în clauza 9.5 din acești Termeni și Condiții Generale,
9.10. VYBO Electric își rezervă dreptul de a face erori de tipar.
Conditii generale pentru persoanele care sunt consumatori
1. Subiectul modificării
1.1. Acești Termeni și Condiții Generale reglementează drepturile și obligațiile cumpărătorului și ale companiei VYBO Electric a.s., cu sediul social: Radlinského 18, 05201 Spišská Nová Ves, ID: 45537143, număr de TVA: SK2023029822, înregistrată la Registrul Comerțului Districtual din Košice I., Secțiunea: Sa , numărul de inserție 1689/V, – (denumit în continuare „VYBO Electric a.s.” sau doar „VYBO Electric”) la încheierea contractelor de vânzare prin internet, prin intermediul magazinului electronic de la www.vyboelectric ro,
2. Definiții
2.1. În sensul acestor Termeni și Condiții Generale, termenii definiți în prezentul articol 2. au semnificația dată în următoarele puncte ale prezentului articol.
2.2. Magazin electronic. E-Shop este magazinul online al VYBO Electric pe site-ul web www.vyboelectric.hu și permite achiziționarea de bunuri oferite de VYBO Electric pe acest site.
2.3. Înregistrare. La înregistrare se completează un formular electronic, care conține câmpuri pentru completarea datelor despre cumpărător, inclusiv date personale. Datele marcate cu asterisc sunt date obligatorii care trebuie completate pentru înregistrarea cu succes. Înregistrarea nu este o cerință obligatorie pentru utilizarea magazinului electronic, dar este asociată cu anumite avantaje ale VYBO Electric
(Reduceri, informații regulate despre reduceri și oferte speciale la magazinele VYBO Electric).
2.4. Cumpărător. Cumpărătorul în sensul acestei părți a termenilor și condițiilor este consumatorul.
2.4.1. Consumator în sensul acestor termeni și condiții este orice persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract de cumpărare, nu acționează în cursul activității sale comerciale, angajare sau profesionale.
2.4.2. La comanda, cumpărătorul în calitate de consumator furnizează numele și prenumele său, adresa de domiciliu, numărul său de telefon și e-mailul de contact.
2.4.3. Părțile contractante au convenit ca, bifând căsuța înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul confirmă că este de acord cu aplicabilitatea acestor termeni și condiții generale și a termenilor și condițiilor acestora la toate contractele de vânzare încheiate pe un site de comerț electronic operat. de el să fie completat de vânzător. Pe baza vânzătorului
livrează cumpărătorului bunurile prezentate pe site-ul respectiv (denumit în continuare „acordul de cumpărare”) și pentru toate relațiile dintre vânzător și cumpărător, care apar în special la încheierea unui contract de cumpărare și la reclamarea bunurilor.
2.4.4 Termenii și condițiile generale reprezintă o parte esențială a contractului de cumpărare. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de cumpărare scris în care convin asupra unor condiții care se abate de la termenii și condițiile generale, prevederile contractului de cumpărare au prioritate față de termenii și condițiile generale.
2.5 Persoană autorizată. O persoană autorizată este o altă persoană decât cumpărătorul care este numită într-un ordin obligatoriu drept persoana căreia urmează să fie livrate bunurile comandate. Furnizarea numelui persoanei autorizate în formularul de comandă este considerată a fi autorizarea acesteia de a primi bunurile comandate.
2.6 Formular de comandă. Formularul de comanda este un formular electronic care contine datele personale ale cumparatorului sau persoanei autorizate, denumirea bunurilor comandate, pretul de achizitie al bunurilor comandate inclusiv TVA, locul livrarii, tipul de livrare (modul de transport) al mărfurile și prețul de livrare a mărfurilor la locul de livrare.
2.7 Oferta curentă de bunuri. Oferta actuală de bunuri este oferta de bunuri publicată pe site-ul sus-menționat, care conține în special denumirea textuală a mărfurilor (de exemplu, tip, tip de motor electric, convertor de frecvență, soft starter, cutie de viteze, parametri etc.) și informații despre prețul curent. Modificările aduse gamei curente de mărfuri (inclusiv modificările de preț) sunt efective din momentul în care sunt publicate pe site-ul menționat mai sus. Contractele de cumpărare care au fost încheiate înainte de modificarea respectivă a gamei curente de mărfuri nu sunt afectate de această modificare. Mărfurile sunt în special motoare electrice, convertoare de frecvență, soft starter și cutii de viteze…
3. Încheierea contractelor de cumpărare
3.1. Contractul de cumpărare se încheie atunci când vânzătorul acceptă în mod obligatoriu oferta cumpărătorului de a încheia un contract de cumpărare sub forma unui mesaj de e-mail de la cumpărător către vânzător sau sub forma unui formular completat și trimis de cumpărător prin intermediul site-ului vânzătorului sau sub formă de comandă telefonică de la cumpărător către vânzător (denumită în continuare „comanda”).
3.2 O acceptare obligatorie a comenzii Cumpărătorului de către Vânzător este o confirmare prin e-mail de la Vânzător către Cumpărător cu privire la acceptarea comenzii după acceptarea prealabilă a comenzii de către Cumpărător și după verificarea disponibilității bunurilor, a prețurilor valabile și a comenzii de la Cumpărătorul a dorit data de livrare a mărfurilor, marcată ca „confirmare a comenzii”. În cazul în care se stabilește un preț mai mare, vânzătorul este obligat să obțină acordul clientului pentru modificarea prețului în conformitate cu lista de prețuri curentă înainte de a confirma comanda. Relatia contractuala se incheie numai in momentul in care clientul isi da acordul cu privire la modificarea pretului si confirmarea (acceptarea) ulterioara a comenzii de catre vanzator. Toate prețurile pentru bunuri și servicii, precum și toate taxele din magazinul online includ TVA. Notificarea de acceptare a comenzii executată automat în sistemul electronic al Vânzătorului, pe care Cumpărătorul o primește pe adresa sa de e-mail imediat după trimiterea comenzii sale, nu constituie acceptare obligatorie a comenzii; Această comunicare are doar caracter informativ și servește la informarea cumpărătorului cu privire la primirea comenzii sale. Dacă este necesar, toate informațiile suplimentare despre comanda sa vor fi trimise la adresa de e-mail a cumpărătorului.
3.3. Acceptarea obligatorie a comenzii conține în special informații despre numele și specificațiile bunurilor, a căror vânzare face obiectul contractului de cumpărare, informații suplimentare despre prețul mărfurilor sau al altor articole, informații despre timpul de livrare al bunurile, numele și detaliile locului în care urmează să fie livrate bunurile, precum și informații despre prețul, condițiile, modalitatea și data de transport al mărfurilor la locul de livrare a mărfurilor convenit pentru cumpărător,
Date despre vânzător (numele companiei, sediul social, numărul ID, numărul registrului comercial etc.) sau alte date.
a./ Declarația că cumpărătorul s-a familiarizat cu acești termeni și condiții generale, care fac parte integrantă din contractul de cumpărare, și este deplin de acord cu acestea;
b./ Declaratie ca a fost informat cu privire la posibilitatea de a se retrage din contractul de cumparare,
c./ Acordarea consimțământului necondiționat pentru prelucrarea și utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu Legea nr. 428/2002 Coll privind protecția datelor cu caracter personal în scopuri interne ale VYBO Electric și în cazul în care clientul furnizează și date ale a terț autorizat să preia bunurile, care o face numai cu acordul său și că persoana vizată este la curent cu procedurile, drepturile și obligațiile din acești termeni și condiții generale,
d./ Declarația că toate informațiile furnizate de acesta sunt adevărate.
3.4. Oferta de încheiere a unui contract expiră:
a./Respingerea propunerii cumpărătorului de către VYBO Electric
b./ până la expirarea fără rezultat a termenului de 5 zile de acceptare a propunerii.
3.5. Acceptarea propunerii de încheiere a contractului de cumpărare este o declarație scrisă în timp util din partea VYBO Electric către cumpărător, în care VYBO Electric confirmă că acceptă propunerea cumpărătorului de a încheia contractul de cumpărare. Acceptarea la timp a ofertei devine efectivă în momentul în care acceptarea ofertei este trimisă cumpărătorului, și anume ca „confirmare a comenzii” la adresa de e-mail specificată în formularul de comandă. Tăcerea sau inacțiunea din partea VYBO Electric nu constituie acceptarea ofertei.
3.6. Cumpărătorul nu are dreptul să încheie un contract de cumpărare în mod independent. Compania VYBO Electric este îndreptățită să respingă tacit propunerea de încheiere a contractului de cumpărare fără a motiva.
3.7. Contractul de cumpărare se încheie în momentul în care devine efectivă acceptarea ofertei de încheiere a contractului, i.e. H. in momentul in care acceptarea ofertei – comanda confirmata – este livrata cumparatorului. Obiectul contractului de cumpărare încheiat este obligația VYBO Electric de a livra cumpărătorului bunurile comandate la locul de livrare specificat, precum și obligația cumpărătorului de a prelua bunurile la ora convenită la locul de livrare și de a plăti prețul de achiziție și costurile de transport.
3.8. Orice modificare a comenzii după încheierea contractului de cumpărare constituie o propunere de modificare a conținutului contractului de cumpărare și este posibilă numai cu acordul reciproc al cumpărătorului și al VYBO Electric. VYBO Electric nu este obligată să accepte o propunere de modificare a conținutului contractului de cumpărare.
4. Drepturile și obligațiile vânzătorului
4.1. Vânzătorul este obligat, pe baza comenzii confirmate de vânzător, să livreze cumpărătorului mărfurile în cantitatea, calitatea și la data convenite și să le ambaleze sau să le echipeze pentru transport în așa fel încât să asigure conservarea și protecția acestora Mărfurile respectă legislația actuală a Republicii Slovace. Predați-le cumpărătorului împreună cu bunurile în formă scrisă sau electronică, cu toate documentele necesare pentru acceptarea și folosirea mărfurilor și alte documente cerute de legislația în vigoare (bon fiscal).
4.2. Vânzătorul are dreptul la plata corectă și la timp a prețului de cumpărare de la cumpărător pentru bunurile livrate.
4.3. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda dacă, din cauza stocurilor epuizate sau a indisponibilității bunurilor, nu poate livra bunurile Cumpărătorului în perioada specificată în acești Termeni și Condiții sau la prețul specificat în Condițiile generale. Termeni și condiții Online -Magazin, cu excepția cazului în care acesta este de acord cu clientul cu privire la o înlocuire. Clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail despre anularea comenzii si in cazul platii pretului de achizitie sau a unei parti din acesta, banii ii vor fi returnati in termen de 14 zile in contul specificat de acesta, daca nu s-a convenit altfel. cu vânzătorul.
5. Drepturile și obligațiile cumpărătorului
5.1. Cumpărătorul este obligat: să preia bunurile achiziționate sau comandate, să plătească prețul de achiziție convenit inclusiv costurile de livrare a mărfurilor către vânzător în termenul convenit, să nu deterioreze numele companiei bune a vânzătorului, să confirme acceptarea a mărfurilor în Furnizează bonul de livrare cu semnătura sa sau semnătura unei persoane autorizate de acesta
5.2. Cumpărătorul are dreptul de a livra marfa în cantitatea, calitatea, data și locul convenite de părțile contractante în acceptarea obligatorie a comenzii.
6. Prețul de cumpărare al mărfurilor
6.1 Pretul de achizitie pentru bunurile comandate este precizat in oferta curenta, in comanda si in confirmarea comenzii, ceea ce reprezinta acceptarea ofertei de incheiere a contractului de catre VYBO Electric. Pretul de achizitie include TVA si este exprimat in euro.
6.2 Pretul de achizitie al Bunurilor nu include costurile de transport al Bunurilor de la depozitul VYBO Electric la locul de livrare, care vor fi facturate Cumparatorului separat, in functie de modalitatea de transport a Bunurilor la locul de livrare ales de catre cumpărătorul.
6.3 Toate ofertele sunt valabile în limita stocului, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un anumit produs.
6.4 Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul se obligă să plătească prețul de cumpărare către VYBO Electric într-una dintre următoarele moduri, din care cumpărătorul poate alege la comanda bunurilor:
a./ Plată în avans în contul VYBO Electric prin ordin de plată (înainte de livrarea mărfurilor),
b./ Ramburs la livrare – plata numerar catre curier la primirea marfii
6.5. Obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când prețul de achiziție este creditat în contul VYBO Electric specificat în confirmarea comenzii sau când prețul de achiziție este predat curierului. La plata în contul VYBO Electric, cumpărătorul se obligă să furnizeze simbolul variabil corect indicat în confirmarea comenzii. Cumpărătorul recunoaște că, dacă este introdus un simbol variabil incorect, este posibil ca sistemul electronic să nu poată asocia plata creditată cu comanda sa.
6.6. Se aplică prețurile afișate în magazinul nostru online la momentul comenzii mărfurilor. Prețurile mărfurilor din zona „Preț total” sunt afișate inclusiv TVA.
6.7 Afișarea Bunurilor pe un site de comerț electronic operat de Vânzător are doar scop ilustrativ. Reprezentarea tonurilor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului sau a altui dispozitiv pe care îl utilizați
7. Timpul de livrare
7.1. Termenul de livrare în care VYBO Electric este obligat să livreze bunurile către cumpărător este specificat în confirmarea comenzii. Cu excepția cazului în care se menționează altfel în confirmarea comenzii, VYBO Electric se obligă să livreze bunurile cumpărătorului în cel mult 15 zile de la confirmarea comenzii.
7.2. Cu diferite opțiuni de livrare a mărfurilor cu greutate mare sau transportul la locul de livrare este asociat cu timpi de livrare diferite. La alegerea metodei de expediere a mărfurilor, cumpărătorul este întotdeauna informat despre timpul de livrare asociat de obicei cu tipul de transport respectiv. La livrarea mărfurilor cu greutăți standard, termenele de livrare sunt de asemenea considerate standard.
7.3 Dacă alegeți modalitatea de plată a prețului de achiziție în contul VYBO Electric, perioada de livrare începe în momentul în care prețul de achiziție este creditat în contul VYBO Electric, cu condiția ca cumpărătorul să fi introdus simbolul variabil corect la efectuarea plății. În cazul introducerii simbolului variabil incorect, perioada de livrare nu va începe până când plata nu va fi atribuită comenzii cumpărătorului.
8. Locul livrării
8.1 Locul de livrare este adresa specificată de Cumpărător în comandă ca locație de livrare și confirmată de VYBO Electric ca locație de livrare.
9. Tipul de transport al mărfurilor și locul de livrare
9.1. Metoda de transport a mărfii la locul de livrare poate fi aleasă de cumpărător la comanda mărfii.
9.2. Modalitățile de transport al mărfurilor la locul de livrare sunt:
1. Livrare prin curier in 2 zile (ramburs la livrare)
2. Când un transport alternativ este agreat de către companiile de transport după ce prețul de transport a fost convenit în prealabil.
9.3. Informații despre prețul de transport (forfet de transport) și timpul obișnuit de transport până la locul de livrare sunt disponibile la cerere.
10. Livrarea bunurilor
10.1. Obligația de livrare a VYBO Electric este îndeplinită prin predarea bunurilor comandate către cumpărător sau către o persoană autorizată la locul de livrare. Cumpărătorul este obligat să confirme în scris livrarea și acceptarea mărfii pe bonul de livrare, după care va primi și o copie. Împreună cu bonul de livrare, cumpărătorul primește o chitanță de facturare, care servește și drept card de garanție.
10.2. Obligația VYBO Electric de a livra mărfurile este considerată îndeplinită chiar dacă VYBO Electric a fost gata să predea bunurile cumpărătorului la locul și ora convenite sau dacă îi permite să preia bunurile și cumpărătorul acceptă mărfurile. nu a preluat din alte motive decât cele ale VYBO Electric.
10.3. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă mărfurile și mărfurile sunt returnate către VYBO Electric, VYBO Electric are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare și de a cere rambursarea de la cumpărător a costurilor de transport și ambalare asociate cu livrarea nereușită a produsului. bunuri.
11. Răspunderea pentru defecte și condiții de garanție
11.1. Societatea VYBO Electric raspunde pentru defectele pe care le au bunurile in momentul in care acestea sunt preluate de catre cumparator si care au fost cauzate de VYBO Electric, precum si pentru defectele aparute in perioada de garantie (defecte de fabricatie). Perioada de garanție este de 24 de luni și începe din ziua în care cumpărătorul primește marfa. Un bon fiscal servește drept certificat de garanție. Vânzătorul este responsabil pentru defectele de fabricație ale mărfurilor, iar cumpărătorul este obligat să depună imediat o reclamație la vânzător, în conformitate cu reglementările aplicabile privind reclamațiile. Dacă este necesar, informații despre punctele de service vor fi furnizate cumpărătorului la cerere prin telefon sau e-mail.
11.2. Procedura de reclamații valabilă publicată pe site-ul vânzătorului se aplică procesării reclamațiilor. Făcând clic pe caseta înainte de a trimite comanda către Vânzător, Cumpărătorul confirmă că a citit și este pe deplin de acord cu Politica de reclamații, confirmând totodată că a fost informat în mod corespunzător cu privire la condițiile și natura reclamației mărfurilor, inclusiv informații privind unde se poate face reclamația și cu privire la realizarea reparațiilor în garanție în conformitate cu gura § 18 alin. 1 din Legea nr. 250/2007 Z . din. privind protecția consumatorilor și de modificare a Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll., astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „Legea”).
11.3. Procedura de reclamație se aplică bunurilor achiziționate de Cumpărător de la Vânzător sub forma unei tranzacții electronice pe site-ul Vânzătorului.
11.4. Procedura de reclamație din acest formular se aplică tuturor tranzacțiilor comerciale, cu excepția cazului în care sunt convenite prin contract alte condiții de garanție.
11.5. Cumpărătorul are dreptul de a pretinde garanție de la Vânzător numai pentru bunurile care prezintă defecte cauzate de producător, furnizor sau vânzător, sunt acoperite de garanție și achiziționate de la Vânzător.
11.6. Cumpărătorul este obligat să inspecteze bunurile imediat după primirea mărfii. Dacă nu face acest lucru, poate face pretenții în baza defectelor descoperite în timpul acestei inspecții, dar trebuie să facă dovada că bunurile au avut deja aceste defecte la primirea mărfii.
11.7. În perioada de garanție, clientul are dreptul ca defectul să fie eliminat gratuit după prezentarea mărfurilor, inclusiv accesoriilor, documentației și instrucțiunilor, reprezentantului autorizat al vânzătorului împreună cu scrisoarea de garanție sau chitanța de plată, care servește și ca un certificat de garantie.
11.8. În cazul în care mărfurile prezintă defecte, clientul are dreptul de a depune reclamația la biroul vânzătorului în conformitate cu Secțiunea 3.1 § 18 paragraful 2 din Lege prin livrarea bunurilor la adresa VYBO Electric a.s. – Servis, Radlinského 18, 052 01 Spišská Nová Ves, completează formularul de reclamație și îl predă vânzătorului. Forma formularului este determinată de Vânzător, iar șablonul acestuia este publicat pe site-ul Vânzătorului. Cumpărătorul este obligat să precizeze natura și amploarea defectelor bunurilor în formă. Clientul are dreptul de a depune o reclamație la o persoană autorizată de producătorul mărfurilor pentru a efectua reparații în garanție (denumită în continuare „persoană autorizată”). Lista persoanelor numite este inclusa in scrisoarea de garantie sau va fi transmisa de catre vanzator cumparatorului la cerere. Procedura de reclamație pentru bunurile care pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului începe în ziua în care sunt îndeplinite toate următoarele condiții:
a./ Predarea formularului de reclamație completat de la cumpărător către vânzător,
b./ Livrarea mărfurilor reclamate de la cumpărător către vânzător,
c./ Transmiterea codurilor de acces, parolelor etc. ale bunurilor de la cumparator catre vanzator.
Vânzătorul recomandă cumpărătorului să asigure expedierea mărfurilor. Vânzătorul nu acceptă mărfuri trimise ramburs la livrare. Ziua în care este formulată plângerea este, de asemenea, considerată a fi începutul procedurii de reclamație. Bunurile reclamate trebuie să fie livrate la sediul vânzătorului, cu excepția cazului în care vânzătorul sau persoana specificată specifică altfel (de exemplu, livrarea bunurilor direct persoanei specificate). Dacă ceva nu este clar, vă rugăm să contactați VYBO Electric a. cu. la numărul +421 951 183 424 sau la e-mail reklamacie@vyboelectric.eu.
11.9. Vânzătorul este obligat să accepte plângerea la sediul său sau de la o persoană numită de el în conformitate cu Secțiunea 11 din Codul civil german (BGB). Secțiunea 18 paragraful 2 din lege.
11.10. Vânzătorul este obligat să asigure prezența la punctul desemnat în conformitate cu punctul 11.9 din acești Termeni și Condiții Generale pentru primirea reclamațiilor unei persoane autorizate să proceseze reclamații în conformitate cu secțiunea § 18 paragraful 3 din lege.
11.11. Cumpărătorul este obligat să raporteze imediat defectele produsului vânzătorului, în caz contrar cumpărătorul pierde dreptul de a remedia defectul gratuit de la vânzător.
11.12. Vânzătorul sau o persoană desemnată de acesta va emite Cumpărătorului o confirmare a susținerii plângerii cu privire la bunuri într-o formă adecvată aleasă de Vânzător, de exemplu sub forma unui e-mail sau în scris, în care acesta este obligat să precizeze defectele bunurilor în conformitate cu secțiunea să marcheze secțiunea 18 alineatul (5) din lege și să informeze consumatorul cu privire la drepturile sale rezultate din secțiunea 5. § 622 și paragraful § 623 din Codul civil. In cazul in care reclamatia se face prin intermediul comunicarii la distanta, vanzatorul este obligat sa transmita imediat cumparatorului confirmarea reclamatiei; Dacă nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie să fie livrată imediat, dar cel târziu împreună cu un document care confirmă soluționarea reclamației; Confirmarea afirmației reclamației nu este necesară dacă cumpărătorul are posibilitatea de a dovedi susținerea reclamației în alt mod.
11.13. Pe baza deciziei cumpărătorului cu privire la drepturile sale în conformitate cu secțiunea § 622 și paragraful 623 din Codul civil german se aplică, vânzătorul sau persoana desemnată de acesta este obligat să stabilească modalitatea de procesare a plângerii în conformitate cu secțiunea § 2 lit. m) din lege de îndată, în cazurile mai complexe în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație, în cazuri justificate, în special atunci când este necesară o evaluare tehnică complexă a stării mărfurilor, în cel mult 30 de zile de la data începerii procedurii de reclamație. După stabilirea modului de procesare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată de acesta va procesa reclamația imediat în cazuri justificate, reclamația putând fi procesată și ulterior; Cu toate acestea, procesarea cererii nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data cererii. După expirarea termenului de procesare a reclamației, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a schimba bunurile cu bunuri noi. Vânzătorul informează Cumpărătorul despre finalizarea procedurii de reclamație și rezultatul reclamației în forma convenită între ambele părți (e-mail și poștă recomandată) și în același timp se transmite Cumpărătorului protocolul de reclamație împreună cu marfa. .
11.14. Garantia nu se aplica erorilor care au fost comunicate vanzatorului la incheierea contractului sau de care acesta ar fi trebuit sa le cunoasca date fiind imprejurarile incheierii contractului de cumparare.
11.15. În loc să corecteze defectul, vânzătorul poate oricând înlocui articolul defect cu unul funcțional dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.
11.16. Dreptul la o reparație gratuită în garanție expiră:
a./ prin neprezentarea cardului de garanție, a accesoriilor sau a documentației produsului
b./ prin neraportarea erorilor evidente la acceptarea marfii
c./ Expirarea perioadei de garanție pentru mărfuri
d./ deteriorarea mecanică a mărfii de către cumpărător
e./ Utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund mediului natural în care produsul trebuie plasat din cauza umidității, influențelor chimice și mecanice
f./ din cauza manipulării, service-ului sau neglijării îngrijirii necorespunzătoare a mărfurilor
g./ Deteriorarea mărfurilor din cauza încărcării excesive sau a utilizării contrare condițiilor menționate în documentație,
h./ Principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță aplicabile în Republica Slovacă
i./ din cauza deteriorării bunurilor care este atribuită unor evenimente inevitabile sau imprevizibile
j./ Deteriorarea mărfurilor ca urmare a pierderii accidentale și a deteriorării accidentale
k./ din cauza intervenției neprofesioniste, a avariilor în timpul transportului, a pagubelor cauzate de apă, incendiu, electricitate statică sau atmosferică sau alte cauze de forță majoră
l./ prin interferarea cu bunurile unei persoane neautorizate.
11.17. Garanția nu acoperă uzura normală a articolului (sau a oricărei părți a acestuia) cauzată de utilizare. Prin urmare, o durată de viață scurtă a produsului nu constituie un defect și nu poate fi reclamată. Garanția nu acoperă daunele cauzate de uzura mecanică naturală sau excesivă, utilizarea bunurilor în alte condiții decât temperatura, praful, umiditatea, efectele chimice și mecanice ale mediului în care bunurile sunt utilizate în mod normal. De asemenea, garanția nu se aplică daunelor cauzate de dezastre naturale, acte de violență sau influențe meteorologice, sau falsificări de către persoane neautorizate. Garanția este nulă dacă parametrii produsului sunt selectați incorect pentru scopul propus sau dacă produsul (unitatea) este instalat incorect în dispozitiv. La instalarea produsului (motor electric) în dispozitiv (circular, etc.), este necesar să selectați tipul corect de produs (motor electric) conform fișei tehnice sau documentației dispozitivului specific. Dacă unitatea este instalată într-un dispozitiv construit acasă, cumpărătorul este responsabil pentru selecția produsului și își asumă riscurile asociate cu specificarea sau selectarea unui produs adecvat. Atunci când alegeți tipul potrivit de motor electric, este important să luați în considerare următoarele: puterea motorului, cuplul motorului, turația motorului, proiectarea montajului, sursa de energie (frecvență, tensiune, stabilitatea rețelei), temperatură, umiditate sau alte influențe externe. La conectarea motorului electric la rețea, este necesară utilizarea unui demaror de motor pentru a preveni defecțiunea fazei. Neacordarea atenției factorilor de mai sus poate duce la deteriorarea produsului. În acest caz, VYBO Electric nu este obligat să înlocuiască bunurile sau să facă o reclamație. Bunurile reclamate trebuie să fie însoțite de un protocol scris de reclamație cu descrierea defectului; modalitatea de conectare a dispozitivului și indicarea persoanei autorizate cu calificări corespunzătoare care a conectat dispozitivul la rețeaua electrică; o sugestie pentru procesarea unei reclamații; o copie a chitanței de cumpărare (factura); Dacă este necesar, un raport de avarie dacă bunurile au fost deteriorate în timpul transportului.
11.18. În cazul în care mărfurile nu corespund contractului de cumpărare atunci când sunt acceptate de către cumpărător (așa-numita contradicție cu contractul de cumpărare), cumpărătorul are dreptul de a cere vânzătorului să producă bunurile într-o stare corespunzătoare achiziției. Contractul poate depinde de La cererea cumpărătorului, bunurile pot fi restituite gratuit și fără întârzieri inutile, fie prin înlocuirea bunurilor, fie prin repararea acestora. Dacă o astfel de abordare nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă la prețul bunurilor sau se poate retrage din contract. Acest lucru nu se aplică dacă cumpărătorul a știut despre încălcarea contractului înainte de a prelua bunurile sau a provocat el însuși încălcarea contractului. O abatere de la contractul de cumpărare care devine evidentă în termen de șase luni de la primirea mărfii este considerată o abatere care a existat deja la primirea mărfii, cu condiția ca aceasta să nu contravină naturii mărfii sau să nu poată fi dovedit contrariul. În cazul unei contradicții între bunuri și contract, consumatorul are dreptul la așa-numita rectificare, și anume:
a./ prin aducerea în stare contractuală a bunurilor de consum prin repararea lor gratuită
b./ printr-o reducere corespunzătoare a preţului de cumpărare
c./ Livrarea de înlocuire a mărfurilor
d./ prin retragerea din contract
11.19. Vânzătorul este obligat să proceseze reclamația și să finalizeze procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri:
a./ prin predarea bunurilor reparate,
b./ prin schimbul de bunuri,
c./ prin rambursarea prețului de achiziție al mărfurilor,
d./ prin plata unei reduceri rezonabile la prețul mărfurilor,
e./ printr-o cerere scrisă de preluare a bunurilor specificate de vânzător,
f./ respingerea justificata a reclamatiei de marfa.
11.20. Vânzătorul este obligat să elibereze Cumpărătorului, în cel mult 30 de zile de la data plângerii de către furnizorul de servicii poștale sau de curier sau de livrare, un document scris privind modalitatea de stabilire a modului de procesare a reclamației și de prelucrare a reclamației. sau prin e-mail.
11.21. Perioada de garanție este de 24 de luni (cu excepția cazului în care s-a convenit o perioadă de garanție diferită în cazuri individuale) și începe din ziua în care bunurile sunt primite de către cumpărător.
11.22. Perioada de garanție se prelungește cu perioada în care cumpărătorul nu a putut folosi bunurile din cauza reparației în garanție a bunurilor.
11.23. În cazul schimbului de mărfuri cu una nouă, cumpărătorul va primi un document care indică bunurile schimbate, iar toate celelalte revendicări se vor face pe baza bonului de livrare original și a acestui document de revendicare. În cazul în care mărfurile sunt schimbate cu una nouă, perioada de garanție începe din nou de la primirea bunurilor noi, dar numai pentru bunurile noi.
11.24. În primul rând, consumatorul poate solicita vânzătorului să repare sau să înlocuiască gratuit bunurile de larg consum. Dreptul cumpărătorului de a schimba mărfurile există doar dacă acesta nu este disproporționat cu natura defectului. Centrul de service autorizat va decide dacă defectul este proporțional sub forma unei evaluări scrise a defectului. În baza acestei decizii, vor fi inițiate măsuri suplimentare conforme din punct de vedere legal.
11.25. Toate reparațiile în garanție sunt gratuite, cu condiția ca dreptul de a revendica garanția în conformitate cu punctul 11.16 din acești Termeni și Condiții Generale să nu fi expirat încă în momentul utilizării.
11.26. In cazul in care este un defect remediabil, reclamatia va fi procesata in conformitate cu decizia cumparatorului in conformitate cu pct. 11.13. a acestor Reclamații și Termeni și Condiții în următorul mod:
a./ vânzătorul se asigură că eroarea este corectată, sau
b./ Vânzătorul va înlocui bunurile defecte.
11.27. Dacă există un defect care nu poate fi remediat, sau dacă este un singur defect remediabil care se repetă de mai multe ori, sau dacă există un număr mai mare de defecte remediabile diferite care împiedică utilizarea bunurilor conform prevederilor și fără defecte, vânzătorul va, în funcție de caz, dacă este necesar, decizia cumpărătorului poate fi luată în conformitate cu punctul 11.13. În conformitate cu aceste reclamații și termeni și condiții, o reclamație poate fi făcută după cum urmează:
a./ prin schimbul bunurilor cu o alta, bunuri functionale cu aceiasi parametri tehnici sau mai buni, sau
b./ În cazul în care vânzătorul nu poate schimba bunul cu altul, va soluționa reclamația prin emiterea unei note de credit pentru bunurile defecte.
11.28. Procesarea reclamației se referă numai la erorile enumerate în formularul de reclamație.
11.29. În scopul unei reclamații, apariția unei erori corectabile de mai mult de două ori este considerată o eroare repetată corectabilă.
11.30. În sensul unei plângeri, un număr mai mare de defecte remediabile diferite este considerat a fi apariția simultană a mai mult de trei defecte remediabile diferite.
11.31. Cumpărătorul are dreptul de a revendica un defect al mărfurilor după ce și-a exercitat dreptul și a solicitat vânzătorului să elimine defectul bunului în conformitate cu punctul 8.8. Odată epuizate aceste reclamații și condiții de afaceri și indiferent de rezultatul reclamației, acesta nu mai are dreptul să invoce în mod repetat același defect unic (nu un defect de același tip).
12. Procedura de reclamații (detalii)
12.1 Perioada legală de garanție de 24 de luni se aplică bunurilor vândute, dacă nu se specifică altfel. Bonul de vânzare atașat servește și ca certificat de livrare și garanție. Perioada de garanție începe din ziua în care bunurile sunt predate cumpărătorului. După expirarea perioadei de garanție, dreptul de revendicare expiră. Drepturile și obligațiile cumpărătorului sunt reglementate de Codul civil. Garantia poate fi solicitata la adresa magazinului online costurile legate de livrare sunt suportate de cumparator. Garanția nu acoperă daunele cauzate de uzura mecanică naturală sau excesivă, utilizarea bunurilor în alte condiții decât temperatura, praful, umiditatea, efectele chimice și mecanice ale mediului în care bunurile sunt utilizate în mod normal. De asemenea, garanția nu se aplică daunelor cauzate de dezastre naturale, acte de violență sau influențe meteorologice, sau falsificări de către persoane neautorizate. Garanția este nulă dacă parametrii produsului sunt selectați incorect pentru scopul propus sau dacă produsul (unitatea) este instalat incorect în dispozitiv. La instalarea produsului (motor electric) în dispozitiv (circular, etc.), este necesar să selectați tipul corect de produs (motor electric) conform fișei tehnice sau documentației dispozitivului specific. Dacă unitatea este instalată într-un dispozitiv construit acasă, cumpărătorul este responsabil pentru selecția produsului și își asumă riscurile asociate cu specificarea sau selectarea unui produs adecvat. Atunci când alegeți tipul potrivit de motor electric, este important să luați în considerare următoarele: puterea motorului, cuplul motorului, turația motorului, proiectarea montajului, sursa de energie (frecvență, tensiune, stabilitatea rețelei), temperatură, umiditate sau alte influențe externe. La conectarea motorului electric la rețea, este necesară utilizarea unui demaror de motor pentru a preveni defecțiunea fazei. Neacordarea atenției factorilor de mai sus poate duce la deteriorarea produsului. În acest caz, VYBO Electric nu este obligat să înlocuiască bunurile sau să facă o reclamație. Bunurile reclamate trebuie să fie însoțite de un protocol scris de reclamație cu descrierea defectului; modalitatea de conectare a dispozitivului și indicarea persoanei autorizate cu calificări corespunzătoare care a conectat dispozitivul la rețeaua electrică; o sugestie pentru procesarea unei reclamații; o copie a chitanței de cumpărare (factura); Dacă este necesar, un raport de avarie dacă bunurile au fost deteriorate în timpul transportului. Vânzătorul este obligat să se pronunțe asupra reclamației în termen de 30 de zile calendaristice de la livrarea scrisă.
13. Anularea comenzii, retragerea din contract
13.1. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare dacă stocul este epuizat, mărfurile nu sunt disponibile sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul mărfurilor convenite în contractul de cumpărare a oprit producția sau a făcut modificări atât de grave încât aceasta este în cazul obligațiilor vânzătorului în temeiul contractului de cumpărare sau din motive de forță majoră este imposibil sau dacă, în ciuda tuturor eforturilor rezonabile depuse de acesta, acesta nu poate livra marfa către client în perioada specificată de prezentele Condiții generale sau în termenii și condițiile online. Vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul despre această împrejurare și să restituie depozitul deja plătit pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract prin transfer în contul specificat de cumpărător. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare, chiar dacă cumpărătorul nu a preluat livrarea bunurilor în termen de cinci zile lucrătoare din ziua în care cumpărătorul a fost obligat să preia bunurile.
13.2. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a motiva în temeiul prevederilor Legii nr în afara sediului comercial al contractului încheiat de vânzător și de modificare a anumitor legi (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri”) în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. În această perioadă, cumpărătorul are dreptul de a despacheta și testa mărfurile într-un mod similar cu cel obișnuit atunci când cumpără într-un magazin „staționar” clasic. Cu toate acestea, testarea nu înseamnă începerea utilizării produsului și apoi trimiterea lui înapoi vânzătorului. Mărfurile sunt considerate a fi fost preluate de către cumpărător dacă cumpărătorul sau un terț numit de acesta, cu excepția expeditorului, preia toate părțile mărfurilor comandate sau dacă
a./ Bunurile comandate de cumpărător într-o comandă se livrează separat, în momentul primirii ultimei mărfuri livrate sau dacă
b./ livrează mărfuri formate din mai multe părți sau piese în momentul acceptării ultimei piese sau piese sau dacă
c./ Bunurile vor fi livrate în mod repetat în perioada specificată la momentul acceptării primei mărfuri livrate.
13.3. Prin trimiterea comenzii către vânzător, cumpărătorul confirmă că vânzătorul și-a îndeplinit obligațiile de informare în timp util și în mod corespunzător, în conformitate cu Secțiunea 3 paragraful 1 din Legea privind protecția consumatorilor la achiziționarea de bunuri.
13.4. Cumpărătorul poate exercita dreptul de a se retrage din contractul cu vânzătorul în scris sau sub forma unei înscrieri pe un alt suport durabil sau prin intermediul unui formular de retragere a contractului trimis la adresa poștală a vânzătorului, respectiv VYBO Electric a.s. Radlinského 18, 052 01 Spišská Nová Ves. Puteți descărca formularul de anulare a contractului de aici (click aici pentru a afișa formularul de anulare a contractului).
13.5. Retragerea din contractul de cumpărare folosind formularul de retragere din contract în conformitate cu punctul anterior al acestor Termeni și Condiții Generale trebuie să conțină datele solicitate în acestea, în special specificația exactă a mărfurilor, data comenzii, numele și prenumele consumatorul(i) comanda, adresa consumatorului(i), semnătura consumatorului(lor), modul în care vânzătorul trebuie să ramburseze plata deja primită, în special numărul de cont și/sau adresa poștală, data. . Prin retragerea din contractul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să livreze vânzătorului bunurile și accesoriile, inclusiv documentația, instrucțiunile, cardul de garanție, dovada plății etc. iar dacă este posibil în ambalajul original, trimițându-l la adresa VYBO Electric a.s., Radlinského 18, 052 01 Spišská Nová Ves. trimite. În cazul în care cumpărătorul, prin retragerea din contract, returnează vânzătorului bunurile împreună cu accesoriile, inclusiv documentația, instrucțiunile, cardul de garanție, dovada plății etc. (denumite în continuare „Marfa”) să fie trimise prin intermediul unei companii de curierat la adresa specificată în teza anterioară. Vânzătorul nu acceptă mărfuri trimise de cumpărător ramburs la livrare. Recomandăm asigurarea bunurilor.
13.6. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, orice alt contract care are legătură cu contractul din care cumpărătorul s-a retras va fi, de asemenea, anulat de la început.
13.7. Cumpărătorul se poate retrage și din contractul de livrare a mărfurilor înainte de expirarea perioadei de anulare. Perioada de anulare se menține dacă cumpărătorul transmite notificarea exercitării dreptului de anulare înainte de expirarea perioadei de anulare.
13.8. După retragerea din contract, vânzătorul va rambursa cumpărătorului toate plățile pe care cumpărătorul le-a efectuat în mod demonstrabil în legătură cu încheierea contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costurile de livrare a mărfurilor. Cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să ramburseze cumpărătorului costurile suplimentare dacă acesta a ales o altă metodă de expediere decât cea mai ieftină metodă obișnuită de expediere oferită de vânzător. Costurile suplimentare sunt diferența dintre costurile de livrare alese de cumpărător și costurile celei mai ieftine metode de transport comun oferite de vânzător. Plățile vor fi rambursate cumpărătorului în termen de 14 zile din ziua în care vânzătorul a primit notificarea cumpărătorului de retragere din contractul de cumpărare. Plata se va face în același mod în care Cumpărătorul a plătit Vânzătorului, cu excepția cazului în care Cumpărătorul a specificat o altă metodă de plată în formularul de anulare, fără a suporta taxe suplimentare.
13.9. Vânzătorul nu este obligat în temeiul acestor Termeni și Condiții Generale să returneze orice plăți efectuate Cumpărătorului înainte ca Bunurile să fie livrate acestuia de către Cumpărător sau până când Cumpărătorul dovedește că Bunurile au fost returnate Vânzătorului. Prin urmare, plata pentru bunurile achiziționate de către vânzător către cumpărător se va face numai după ce bunurile returnate au fost returnate la adresa specificată în acești Termeni și Condiții Generale.
13.10 În cazul retragerii cumpărătorului din contract în conformitate cu punctul 15.2. din prezentele Condiții Generale și furnizează vânzătorului bunuri uzate, deteriorate sau incomplete sau valoarea bunurilor în cauză se reduce prin manipularea mărfurilor care depășește tratamentul necesar pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor, vânzătorul este îndreptățit la despăgubiri față de cumpărător în cuantumul valorii reparării bunurilor și refacerii bunurilor la starea inițială sau Vânzătorul are dreptul de a cere despăgubiri de la consumator pentru valoarea redusă a bunurilor.
13.11 Cumpărătorul este obligat să returneze bunurile împreună cu accesoriile, inclusiv documentația, instrucțiunile, cardul de garanție, chitanța de plată etc., sau să le predea vânzătorului în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract. in ambalajul original.
13.12 La retragerea din contract, cumpărătorul suportă costurile directe de returnare a mărfurilor vânzătorului sau persoanei desemnate de vânzător să preia bunurile. Costurile directe asociate cu returnarea mărfurilor nu pot fi calculate suficient în avans. Conform informațiilor disponibile, estimarea estimată a acestor costuri depinde de mărimea, greutatea mărfurilor, distanța de la locul de returnare a mărfurilor și prețurile la care transportatorul selectat își prestează serviciile cumpărătorului, variind de la EUR. 2 până la 250 EUR.
13.13. In cazul retragerii din contract, cumparatorul va suporta si costurile directe de returnare a bunurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin curier. Costurile directe asociate cu returnarea mărfurilor nu pot fi calculate suficient în avans. Conform informațiilor disponibile, estimarea estimată a acestor costuri depinde de mărimea, greutatea mărfurilor, distanța de la locul de returnare a mărfurilor și prețurile la care transportatorul selectat își prestează serviciile cumpărătorului variind de la 4 EUR. până la 250 EUR.
13.14. În cazul în care Cumpărătorul nu își îndeplinește oricare dintre obligațiile enumerate la punctul 13.4. și 13.5. din acești Termeni și Condiții Generale, retragerea din contractul de cumpărare nu este valabilă și efectivă, iar vânzătorul nu este obligat să ramburseze toate plățile verificabile în conformitate cu punctul 13.8. a acestor Termeni și Condiții Generale către cumpărător și, în același timp, are dreptul la rambursarea costurilor asociate cu returnarea bunurilor către cumpărător.
13.15. Cumpărătorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor specifice ale consumatorului, bunuri realizate pe măsură sau destinate special unui consumator.
13.16. La emiterea unei note de credit, poate fi solicitată de la cumpărător o carte de identitate valabilă pentru verificare, pentru a proteja drepturile de proprietate ale cumpărătorului. Prin prezentarea cărții de identitate pentru inspecție, cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în condițiile legii. NU. 122/2013 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificată prin legislația ulterioară.
14. Politica de confidențialitate
14.1. Trimiterea unei comenzi prin intermediul magazinului electronic VYBO Electric necesită confirmarea acordului clientului cu acești Termeni și condiții generale și acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale clientului în conformitate cu legea. NU. 122/2013 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificată prin legislația ulterioară
14.2. Părțile contractante au convenit ca cumpărătorul, dacă este persoană fizică, să comunice vânzătorului numele și prenumele acestuia, adresa reședinței permanente, inclusiv codul poștal, numărul de asigurări sociale, numărul de telefon, adresa de e-mail, numărul de cont etc. . și cuantumul venitului. În cazul în care vânzătorul prelucrează și alte date personale ale cumpărătorului, el le va prelucra în măsura în care acest lucru este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor care decurg din contractul de cumpărare. Cumpărătorul furnizează în mod voluntar date cu caracter personal vânzătorului în scopul îndeplinirii obligațiilor care îi revin în temeiul contractului de cumpărare și al comunicării ulterioare cu acesta. Fără furnizarea acestora, vânzătorul nu poate îndeplini în mod corespunzător contractul cu cumpărătorul și, prin urmare, nu este posibilă încheierea acestuia cu cumpărătorul. Scopul prelucrarii acestor date cu caracter personal este emiterea unui document fiscal, relatii precontractuale, identificarea cumparatorului, confirmarea comenzii prin telefon sau email, livrarea bunurilor, gestionarea programelor de fidelizare a clientilor si desfasurarea activitatilor de marketing, informatii despre promotii, noutati si reduceri.
14.3. VYBO Electric prelucrează datele cu caracter personal ale unei persoane fizice – clientul (cumpărătorul) sau persoana autorizată în scopul încheierii unui contract de cumpărare și îndeplinirii obligațiilor care le revin în baza contractului de cumpărare; Acestea sunt utilizate în principal pentru facturarea, procesarea comenzilor și livrarea mărfurilor comandate. VYBO Electric este responsabilă să se asigure că datele cu caracter personal transmise de o persoană fizică nu sunt utilizate în alte scopuri, în special nu sunt transmise unor terți (cu excepția persoanelor responsabile cu livrarea transporturilor).
14.4. VYBO Electric prelucrează datele personale ale unei persoane fizice în următoarea măsură: nume, prenume, loc de reședință, adresă de e-mail, adresă de facturare, adresă de livrare, număr de telefon de contact.
14.5. În cazul în care Clientul indică, la înregistrarea sau comandarea mărfurilor, că este de acord să trimită oferta curentă și alte informații comerciale către VYBO Electric, VYBO Electric o va trimite la adresa de e-mail furnizată de acesta la înregistrarea sau comandarea bunurilor.
14.6. Vă asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate în mod sigur și profesional în măsura în care este necesar și că nu vor exista scurgeri de date sau alte utilizări abuzive. În niciun caz nu le vom transmite către terți, cu excepția celor implicați în livrarea mărfurilor comandate (societăți de curierat etc.). Cu toate acestea, dorim să subliniem că adresa dumneavoastră de e-mail (fără alte date cu caracter personal) nu este în general suficientă pentru a vă identifica. Vă asigurăm că toate persoanele care intră în contact cu datele dumneavoastră cu caracter personal au fost instruite cu privire la manipularea corectă a datelor cu caracter personal.
14.7. Vânzătorul informează cumpărătorul că, în conformitate cu paragraful § 10 alin. 3 lit. b) Legea nr. 122/2013 Coll. Cu privire la protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare, vânzătorul, în calitate de operator în Cadru a încheierii a contractul de cumpărare, prelucrează datele cu caracter personal ale cumpărătorului fără consimțământul acestuia în calitate de persoană vizată, deoarece prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului se realizează de către vânzător în cadrul relațiilor precontractuale cu cumpărătorul și prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este pentru executarea contractului de cumpărare, a cărui parte contractantă este Cumpărătorul este solicitată. Bifând căsuța corespunzătoare înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul își poate da consimțământul în conformitate cu Secțiunea 11 paragraful 1 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, vânzătorului i se permite să utilizeze datele sale personale, în special cele menționate mai sus sau cele referitoare la activitățile vânzătorului în legătură cu trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții pentru bunurile oferite, este necesară procesarea și stocarea acestora și procesarea acestora în toate sistemele sale informatice legate de transmiterea de informații despre produse noi, reduceri. iar ofertele speciale pentru bunurile oferite Bunurile sunt conectate. Cumpărătorul acordă vânzătorului acest consimțământ pentru o anumită perioadă de timp până la îndeplinirea scopului prelucrării datelor cu caracter personal ale cumpărătorului. După îndeplinirea scopului de prelucrare, vânzătorul va dispune imediat de datele personale ale cumpărătorului. Cumpărătorul își poate revoca oricând în scris consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Consimțământul expiră în termen de o lună de la livrarea revocării consimțământului de către cumpărător către vânzător.
14.8. Cumpărătorul are dreptul și posibilitatea de a actualiza datele personale direct în modul online pe site-ul magazinului online din zona clienților imediat după autentificare.
14.9. Vânzătorul declară că în conformitate cu Secțiunea 6 Alineatul 2 Litera c) Zn OOÚ colectează date cu caracter personal exclusiv în scopurile menționate la punctele 14.1 și 14.2. și 14.3. aceste conditii.
10/14 Vânzătorul declară că, în conformitate cu Secțiunea § 6 Alineatul 2 Litera e) Zn OOÚ se asigură că datele cu caracter personal sunt prelucrate și utilizate numai într-un mod care corespunde scopului pentru care au fost colectate.
14.11 Vânzătorul declară că, în conformitate cu Secțiunea 6 Alineatul 2 Litera i) Zn LLC va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu decența comună și va acționa într-o manieră care nu contravine Zn. LLC sau alte reglementări legale general obligatorii și nu le vor ocoli.
14.12 Cumpărătorul are dreptul de a solicita o cerere scrisă de la Vânzător
a./ pentru a primi confirmarea dacă datele personale despre el sunt sau nu prelucrate,
b./ Informații într-o formă general înțeleasă despre prelucrarea datelor cu caracter personal în sistemul informațional în măsura în care:
c./ datele de identificare ale vânzătorului și ale reprezentantului vânzătorului, dacă este desemnat,
d./ datele de identificare ale procesatorului; acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul controlează colectarea datelor cu caracter personal în conformitate cu art. 8. OOU,
14.13. În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate ilegal, el poate depune o cerere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal al Republicii Slovace pentru a iniția o procedură de protecție a datelor cu caracter personal.
14.14 Consimțământ pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing: îmi dau consimțământul în conformitate cu Secțiunea 11 din Legea nr. 122/2013 Coll date în măsura adresei mele de e-mail compania VYBO Electric a. s., cu sediul social la Radlinského 18, 052 01 Spišská Nová Ves, ID: 45537143 în scopuri de marketing. În același timp, sunt de acord ca datele mele personale să fie transmise terților. Declar că am respectat Secțiunea 15 Alineatul 1. 1 vă informează despre condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către operator
15. Dispoziții finale ale Termenilor și Condițiilor Generale
15.1. Acești Termeni și Condiții Generale intră în vigoare la 1 februarie 2019.
15.2. Orice modificare a acestor Termeni și Condiții va intra în vigoare la data publicării lor pe site-ul menționat mai sus. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții generale. Obligația de a notifica în scris modificările acestor Termeni și Condiții Generale este îndeplinită prin publicarea acestora pe site-ul magazinului electronic al Vânzătorului. Cu toate acestea, pentru un contract încheiat în mod valabil, se aplică termenii și condițiile generale din momentul încheierii contractului.
15.3. În caz de îndoială, părțile contractante au convenit că perioada de utilizare este considerată a fi perioada de la predarea bunurilor către cumpărător (inclusiv ziua livrării) în conformitate cu prezentele Condiții Generale și până la ziua în care bunurile sunt returnate vânzătorului.
15.4. Părțile contractante au convenit că comunicarea între ele va avea loc în primul rând sub formă de mesaje de e-mail.
15.5. Dispozițiile relevante ale Codului civil, Legea nr. 22/2004 Coll. privind comerțul electronic și modificarea Legii nr. 128/2002 Coll , cu modificările și completările ulterioare Legea nr. 284/2002 Coll., cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 250/2007 Coll., privind protecția consumatorilor și de modificare a Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll., cu privire la infracțiuni, cu modificările ulterioare , și Legea nr. 102/2015 Coll. privind protecția consumatorului în cazul vânzării de bunuri sau prestării de servicii în baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al vânzătorului și asupra modificărilor anumitor legi.
15.6 Orice dispută între vânzător și cumpărător poate fi soluționată și pe cale extrajudiciară. Într-un astfel de caz, cumpărătorul-consumator poate contacta subiectul soluționării extrajudiciare a litigiilor, de exemplu, Inspecția Comerțului Slovacă și deoarece disputa poate fi soluționată prin platforme alternative de soluționare a litigiilor.
15.7. Acești Termeni și Condiții Generale devin efective față de cumpărător atunci când cumpărătorul trimite comanda electronică.
15.8. Prin depunerea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit acești termeni și condiții generale și este de acord cu aceștia în totalitate
16. VYBO Electric își rezervă dreptul de a face erori de imprimare.